Ugrás a tartalomra

Microsoft partnerként teljeskörű licenc szolgáltatást tudunk nyújtani. A Dynamics termékeken kívül elérhetőek a leggyakrabban használt irodai szoftvercsomagok és nagyvállalati szerver megoldások is.

A Dynamics 365 Business Central ERP licenceket egyszerű és transzparens csomagok formájában kínáljuk.

Szívesen vesszük, ha felveszi velünk a kapcsolatot, hogy segítsünk felmérni vállalkozásának licenc igényeit és további információkkal szolgálhassunk a Business Central árképzéséről.

A Business Central könnyen használatba vehető és testreszabható. Segít összekapcsolni a vállalkozások folyamatait és támogatást nyújt a megalapozott döntéshozatalban. A Business Central alapvetően a Dynamics NAV funkcióira épül, és más Microsoft felhőszolgáltatások, például az Office 365, a Power Automate, a Power BI és a PowerApps segítségével testre szabható. Ahogyan az Ön vállalkozása változik, úgy a Business Central is folyamatosan alkalmazkodni képes a változó igényekhez, ezért mindig az Ön számára szükséges megoldás áll rendelkezésére.

A Business Central licencelési lehetőségeit az alábbiakban ismertetjük (nettó havi árak, 1 éves elköteleződést feltételezve)
 

Essential

70 EUR / hó

  • A Business Central Essential licenccel stabil üzleti funkciókat kap a pénzügyek, az ellátási lánc kezelése (beszerzés, eladás, raktározás, logisztika) a Projekt, a CRM, a HR és még sok más területen.

Premium

95 EUR / hó

  • A Business Central Premium licence az Essential verzió összes funkcióját tartalmazza, de két további hatékony komponenssel, a Szervizkezeléssel és a Termelésirányítással bővíti az ERP-alkalmazást.

Team Member

7,5 EUR / hó

  • A Business Central Team Member licence támogatja az ERP-ben lévő információk elérését és a jóváhagyási folyamatokban lévő részvételt, de a komplexebb üzleti folyamatok kezelése limitált.

Essential és Premium licencek összehasonlítása

Essential

  • Testreszabható és bővíthető rendszer
  • Több környezet
  • Több vállalat kezelése
  • Pénzügy, könyvelés
  • Értékesítés és Marketing
  • Szállítások kezelése
  • Beszerzés és kötelezettségek
  • Készletkezelés
  • Ellátási lánc kezelése
  • Projektek kezelése
  • Raktárkezelés

Premium

  • Testreszabható és bővíthető rendszer
  • Több környezet
  • Több vállalat kezelése
  • Pénzügy, könyvelés
  • Értékesítés és Marketing
  • Szállítások kezelése
  • Beszerzés és kötelezettségek
  • Készletkezelés
  • Ellátási lánc kezelése
  • Projektek kezelése
  • Raktárkezelés
  • Szervizkezelés
  • Gyártás, termelésirányítás

Speciális licencek

Külső könyvelő - 0 EUR / hó

Legalább egy Essential vagy Premium licenc megvásárlásával igényelhető 3 db External Accountant (Külső könyvelő) licenc, amely az Essential vagy Premium licenccel azonos hozzáférést biztosít plussz költségek nélkül. Az External Accountant licencek száma maximum 3 lehet, tehát további Essential vagy Premium licencek vásárlásával nem bővíthető a számuk.

Eszköz (Device) - 40 EUR / hó

Csoportosan használható licenc, amely tipikusan közös használatban lévő eszközökhöz (adatgyűjtő eszköz, pénztárgép stb.) kapcsolódó egyedi felhasználói azonosítást és hozzáférést biztosít. A licenc használatával a felhasználók nevesítve lesznek és követhető az általuk elvégzett tevékenység, így az esetleges audit elvárások is biztosíthatóak. Az eszköz (device) licenccel egy időben több felhasználó nem tud egyszerre bejelentkezni, illetve bizonyos adminisztratív feladatokat (pl. időzített feladatok futtatása) nem tudnak használni az eszköz licenccel rendelkező felhasználók.

x

Rólunk

Szenvedélyünk a Dynamics 365 Business Central.

Közösség

Kapcsolat

location icon 1016 Bp., Hegyalja út 14.

location icon +36-20-369-0512