Business Central bevezetés
15-30 év tapasztalatunk van ERP rendszerek bevezetésében. Több mint 20 éve foglalkozunk a Microsoft kis és közepes vállalatok részére kínált vállalatirányítási megoldásaival a Navision, Dynamics NAV és a Microsoft Business Central rendszerekkel. Teljeskörű ismeretekkel rendelkezünk a rendszer nyújtotta funkcionalitásokkal és a működést biztosító architektúra felépítésével kapcsolatban.
100+ hazai és nemzetközi projekt
tapasztalatával rendelkezünk. A projektjeink során személyre szabott bevezetési módszereket alkalmazunk és mindig a felhasználót tartjuk a középpontban. Az alkalmazott megoldásokat a modernizáció és a fenntarthatóság határozza meg.
Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central fejlesztés
A komplex vállalati folyamatok sokszor megkövetelik, hogy a standard NAV / Business Central működést kiegészítsük egyedi, testreszabott megoldásokkal.
Csapatunk tagjai nagy tapasztalattal rendelkeznek testreszabások, bővítmények, integrációk, automatizált tesztek, adatmigrációs eszközök és egyéb eszközök fejlesztéseben. Cég és folyamatspecifikus megoldásokat kínálunk. Agilis módszereket alkalmazunk és maximálisan betartjuk a Microsoft fejlesztési irányelveit.
Oktatás és Support
Személyre szabott Dynamics 365 Business Central képzéseink az egyedi üzleti igényektől függően számos előnnyel járhatnak azokban az esetekben, amikor nincs meg a megfelelő felhasználói tudás az ERP rendszer hatékony használatához. Folyamatosan követjük az új verziókban megjelenő újdonságokat. A Dynamics 365 Business Central oktatás növeli a vállalat hatékonyságát, versenyképességét és alkalmazottak motiváltságát, valamint támogatja a sikeres bevezetést és helyes használatot.
Support rendszerünk bárki számára nyitott. Szívesen vállaljuk a nem általunk bevezetett projektek utólagos supportját is.
Verzióváltás, régi verziók frissítése
Kompetenciával és tapasztalattal rendelkezünk a régebbi Navision, Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central rendszerek frissítésével kapcsolatban. Az upgrade projektekben célként fogalmazzuk meg a múltbéli adatok és az egyedi funkciók elérésének biztosítását az új rendszerben. Az upgradek során elemezzük az eredeti bevezetés során létrehozott cégspecifikus testreszabásokat és lehetőség szerint megfeleltetjük azokat az új kiadású rendszerben már standard megoldásként létező funkcióknak. Csak a szükséges összetevők frissítésére koncentrálunk.
Termék lokalizáció
Aktívan használjuk a Microsoft AppSource-on publikált kiegészítő alkalmazásokat és igény szerint elvégezzük a szükséges lokalizációs kiegészítéseket. Előnyben részesített termék portfoliót alakítottunk ki azokból a bővítményekből, amelyek mögött megbízható megoldásszállító partnerek állnak.
Business Central audit
A Dynamics 365 Business Central bevezetések után hasznos lehet egy átfogó vizsgálat, amely feltárja az esetleges hibákat és a hatékonysági problémákat. Erre nyújt megoldást az audit szolgáltatásunk. Tapasztalt, több területen jártas csapatunk gondoskodik arról, hogy a bevezetett rendszer megfeleljen az Ön igényeinek. A folyamat azzal kezdődik, hogy felveszi velünk a kapcsolatot. Ezt követően szakembereink egy rövid beszélgetés során meghatározzák a feladatok körét. A következő lépésben javaslatot teszünk egy munkatervre, és kijelöljük a legfontosabb területeket. Mielőtt elkezdenénk a munkát, fix árajánlatot adunk az audit elvégzésére. A szerződés feltételeinek elfogadása után megkezdjük a munkát. Elemezzük, hogy hol szükséges a rendszer optimalizálása, teszteljük az infrastruktúrát, ellenőrizzük a folyamatok integritását és az adatok biztonságát. Végül összegzést készítünk, és jelentést adunk át, amely tartalmazza a szükséges ajánlásokat.
A Business Central audit szolgáltatásunk részleteit az Audit gombra kattintva érheti el.